Λόγω των μεταβλητών τάσεων σε όλο τον κόσμο, οι κινητήρες για αντλίες είναι κατασκευασμένοι για χρήση τόσο σε 50 Hz όσο και σε 60 Hz σε ευρεία περιοχή τάσης.
Επομένως, στην περιοχή πινακίδας του κινητήρα εμφανίζεται ένα εύρος ρεύματος.
Επομένως, στην περιοχή πινακίδας του κινητήρα εμφανίζεται ένα εύρος ρεύματος.
Η ακριβής τρέχουσα χωρητικότητα μπορεί να υπολογιστεί όταν γνωρίζουμε την τάση.
Παράδειγμα υπολογισμού
Όταν γνωρίζουμε την ακριβή τάση για την εγκατάσταση, το ρεύμα πλήρους φορτίου μπορεί να υπολογιστεί στα 254 Δ / 440 YV, 60 Hz .
Παράδειγμα υπολογισμού
Όταν γνωρίζουμε την ακριβή τάση για την εγκατάσταση, το ρεύμα πλήρους φορτίου μπορεί να υπολογιστεί στα 254 Δ / 440 YV, 60 Hz .
Τα δεδομένα εμφανίζονται στην πινακίδα τύπου όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:
f = 60 Ηζ
U = 220-277 Δ / 380-480 YV
Ι n = 5,70 έως 5,00 / 3,30 - 2,90 Α
Υπολογισμός δεδομένων 60 Hz:
U a = πραγματική τάση 254 Δ / 440 YV (πραγματική τάση)
U min = 220 Δ / 380 YV (Ελάχιστες τιμές στην περιοχή τάσης)
U max = 277 Δ / 480 YV (Μέγιστες τιμές στην περιοχή τάσης)
Ο λόγος τάσης καθορίζεται από τις ακόλουθες εξισώσεις:
U Δ = (U Α - U min ) / (U max - U min )
η οποία είναι σε αυτήν την περίπτωση: U Δ = (254 - 220) / (227 - 220) = 0,6
U Y = (U A - U min ) / (U max - U min )
που είναι στην περίπτωση αυτή: U Y = (440-380) / (480-380) = 0.6
Έτσι, U Δ = U Y
Ξεκινήστε με το τρέχον με πλήρες φορτίο ...
Το ρεύμα πλήρους φορτίου σε μια δεδομένη τάση που αναγράφεται στην πινακίδα τύπου είναι κανονική για τη ρύθμιση του ρελέ υπερφόρτωσης. Λόγω των μεταβλητών τάσεων σε όλο τον κόσμο, οι κινητήρες για αντλίες είναι κατασκευασμένοι για χρήση τόσο σε 50 Hz όσο και σε 60 Hz σε ευρεία περιοχή τάσης.
Πώς γνωρίζετε ποιο ρεύμα πρέπει να ρυθμίσετε σε ένα ρελέ υπερφόρτωσης κινητήρα ?
Επομένως, στην περιοχή πινακίδας του κινητήρα εμφανίζεται ένα εύρος ρεύματος.
Η ακριβής τρέχουσα χωρητικότητα μπορεί να υπολογιστεί όταν γνωρίζουμε την τάση.
Παράδειγμα υπολογισμού
Όταν γνωρίζουμε την ακριβή τάση για την εγκατάσταση, το ρεύμα πλήρους φορτίου μπορεί να υπολογιστεί στα 254 Δ / 440 YV, 60 Hz . Τα δεδομένα εμφανίζονται στην πινακίδα τύπου όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:
f = 60 Ηζ
U = 220-277 Δ / 380-480 YV
Ι n = 5,70 έως 5,00 / 3,30 - 2,90 Α
Το ρεύμα πλήρους φορτίου σε μια δεδομένη τάση που αναγράφεται στην πινακίδα τύπου είναι για τη ρύθμιση του ρελέ υπερφόρτωσης
Υπολογισμός δεδομένων 60 Hz:
U a = πραγματική τάση 254 Δ / 440 YV (πραγματική τάση)
U min = 220 Δ / 380 YV (Ελάχιστες τιμές στην περιοχή τάσης)
U max = 277 Δ / 480 YV (Μέγιστες τιμές στην περιοχή τάσης)
f = 60 Ηζ
U = 220-277 Δ / 380-480 YV
Ι n = 5,70 έως 5,00 / 3,30 - 2,90 Α
Υπολογισμός δεδομένων 60 Hz:
U a = πραγματική τάση 254 Δ / 440 YV (πραγματική τάση)
U min = 220 Δ / 380 YV (Ελάχιστες τιμές στην περιοχή τάσης)
U max = 277 Δ / 480 YV (Μέγιστες τιμές στην περιοχή τάσης)
Ο λόγος τάσης καθορίζεται από τις ακόλουθες εξισώσεις:
U Δ = (U Α - U min ) / (U max - U min )
η οποία είναι σε αυτήν την περίπτωση: U Δ = (254 - 220) / (227 - 220) = 0,6
U Y = (U A - U min ) / (U max - U min )
που είναι στην περίπτωση αυτή: U Y = (440-380) / (480-380) = 0.6
Έτσι, U Δ = U Y
Ξεκινήστε με το τρέχον με πλήρες φορτίο ...
Το ρεύμα πλήρους φορτίου σε μια δεδομένη τάση που αναγράφεται στην πινακίδα τύπου είναι κανονική για τη ρύθμιση του ρελέ υπερφόρτωσης. Λόγω των μεταβλητών τάσεων σε όλο τον κόσμο, οι κινητήρες για αντλίες είναι κατασκευασμένοι για χρήση τόσο σε 50 Hz όσο και σε 60 Hz σε ευρεία περιοχή τάσης.
Πώς γνωρίζετε ποιο ρεύμα πρέπει να ρυθμίσετε σε ένα ρελέ υπερφόρτωσης κινητήρα ?
Επομένως, στην περιοχή πινακίδας του κινητήρα εμφανίζεται ένα εύρος ρεύματος.
Η ακριβής τρέχουσα χωρητικότητα μπορεί να υπολογιστεί όταν γνωρίζουμε την τάση.
Παράδειγμα υπολογισμού
Όταν γνωρίζουμε την ακριβή τάση για την εγκατάσταση, το ρεύμα πλήρους φορτίου μπορεί να υπολογιστεί στα 254 Δ / 440 YV, 60 Hz . Τα δεδομένα εμφανίζονται στην πινακίδα τύπου όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:
f = 60 Ηζ
U = 220-277 Δ / 380-480 YV
Ι n = 5,70 έως 5,00 / 3,30 - 2,90 Α
Το ρεύμα πλήρους φορτίου σε μια δεδομένη τάση που αναγράφεται στην πινακίδα τύπου είναι για τη ρύθμιση του ρελέ υπερφόρτωσης
Υπολογισμός δεδομένων 60 Hz:
U a = πραγματική τάση 254 Δ / 440 YV (πραγματική τάση)
U min = 220 Δ / 380 YV (Ελάχιστες τιμές στην περιοχή τάσης)
U max = 277 Δ / 480 YV (Μέγιστες τιμές στην περιοχή τάσης)
Ο λόγος τάσης καθορίζεται από τις ακόλουθες εξισώσεις:
U Δ = (U Α - U min ) / (U max - U min )
η οποία είναι σε αυτήν την περίπτωση: U Δ = (254 - 220) / (227 - 220) = 0,6
U Y = (U A - U min ) / (U max - U min )
που είναι στην περίπτωση αυτή: U Y = (440-380) / (480-380) = 0.6
Έτσι, U Δ = U Y
Υπολογισμός του πραγματικού ρεύματος πλήρους φορτίου (I)
I min = 570 / 3.30 A
(Τρέχουσες τιμές για Delta και Star σε ελάχιστες τάσεις)
I max = 500 / 2.90 A
(τρέχουσες τιμές για Delta και Star σε μέγιστες τάσεις)
Τώρα, είναι δυνατός ο υπολογισμός του ρεύματος πλήρους φορτίου με τον πρώτο τύπο:
I για τις τιμές Delta: 5.70 + (5.00 - 5.70) χ 0.6 = 5.28 = 5.30 Α
I για τιμές αστεριού: 3,30 + (2,90 - 3,30) × 0,6 = 3,06 = 3,10 Α
Οι τιμές για το ρεύμα πλήρους φορτίου αντιστοιχούν στο επιτρεπόμενο ρεύμα πλήρους φορτίου του κινητήρα στα 254 Δ / 440 YV, 60 Hz.
Ωστόσο, αν οι κινητήρες σχεδιάζονται με έναν παράγοντα συντήρησης, ο οποίος στη συνέχεια εμφανίζεται στην πινακίδα τύπου π.χ. 1.15, το ρεύμα ρύθμισης για το ρελέ υπερφόρτισης μπορεί να αυξηθεί κατά 15% σε σύγκριση με το ρεύμα πλήρους φορτίου ή με τους ενισχυτές συντελεστή εξυπηρέτησης (SFA) που κανονικά αναγράφεται στην πινακίδα τύπου.
Εάν ο κινητήρας είναι συνδεδεμένος κατά αστέρα = 440 V 60 Hz τότε ο ρελέ υπερφόρτωσης πρέπει να ρυθμιστεί στα 3,1 Α .
Δείτε μερικές ενδιαφέρουσες αναρτήσεις