262.μονάδες kW και kWh στό ηλεκτρικό όχημα 262.μονάδες kW και kWh στό ηλεκτρικό όχημα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

262.μονάδες kW και kWh στό ηλεκτρικό όχημα

   
Εδώ και καιρό αναφερόμαστε σε ΜΕΚ, ηλεκτροκινητήρες, γεννήτριες και μπαταρίες χρησιμοποιώντας τις μονάδες kW και kWh. 
Αλήθεια, τι αντιπροσωπεύει κάθε μία από αυτές;
kw difference kwh (6)Αν δεν είσαι μηχανικός είναι κομματάκι δύσκολο να μιλήσεις με κάποιον σε κιλοβάτ (kW ή kilowatt)όταν έχει μάθει εδώ και χρόνια να αντιλαμβάνεται την ισχύ ενός κινητήρα σε ίππους (PS). Στα επόμενα χρόνια όμως αναμένεται να χρησιμοποιούμε κατά κόρον τις μονάδες kW για την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων στα EV οχήματα και τις 



κιλοβατώρες (kWh ή kilowatt hours) για τις μπαταρίες.
  • 1 W= 1 joule/sec
  • 1 kW= 1.000 W
  • 1kWh= 1.000 Wxh ή 3.600 joulexh

Dialoge ? das Audi-Technologiemagazin 2/2012Οι παραπάνω ισότητες φαινομενικά συσχετίζουν το kW ως μονάδα με το kWh (ή ευρέως γνωστή κιλοβατώρα) αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν μεγάλες διαφορές αφού το kW είναι μία μονάδα που εκφράζει ισχύ ενώ το kWh εκφράζει ενέργεια. Συγκεκριμένα, το kW εκφράζει πόση ενέργεια χρησιμοποιεί ή παράγει μια συσκευή ανά δεδομένη στιγμή.
 Το kWh δεν είναι πραγματική μονάδα αλλά ένα μέγεθος που περιγράφει πόση ενέργεια χρησιμοποιήθηκε ή παράχθηκε από μία συσκευή.
Μπερδευτήκατε; Με άλλα λόγια, ένας λαμπτήρας ισχύος 100 watt που είναι αναμμένος για 10 ώρες (h)  απαιτεί 1 kWh (1.000 watt hours) για να λειτουργήσει. Η ίδια τιμή, της μιας κιλοβατώρας, προκύπτει αν πάλι είχαμε 10 λαμπτήρες που ήταν αναμμένοι για 1 h.
 Το kW είναι μονάδα που ανήκει στο μετρικό σύστημα και απλά συνδέεται με το kWh. Για παράδειγμα, το kW μπορεί να χρησιμοποιείται σε ΜΕΚ ή ηλεκτροκινητήρες ενώ το kWh μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μονάδα μέτρησης ενέργειας της χωρητικότητας ενός ρεζερβουάρ ή μιας μπαταρίας.

Στις μπαταρίες, το kWh μας δείχνει το ενεργειακό φορτίο που υπάρχει και πόσο μακριά μπορεί να φτάσει 
Der neue Volkswagen e-up!το ηλεκτρικό μας όχημα μέχρι να επαναφορτιστεί, καθώς και πόση ενέργεια καταναλώνει ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης
. Άρα, όσο μικρότερος είναι σε ισχύ ο ηλεκτροκινητήρας τόσο μεγαλύτερη η αυτονομία. Το θέμα, όμως, με τις μπαταρίες δεν είναι η πλήρης αυτονομία που μπορούν να προσφέρουν αλλά η διατήρηση της αξιοπιστίας τους.
Για αυτό το λόγο, όπως έχουμε ξαναγράψει, σε μία μπαταρία δεν εξαντλείται η πλήρης χωρητικότητα της με στόχο την μακροζωία της. Ενδεικτικά, αναφέρω πως οι μηχανικοί της GM χρησιμοποιούν κάτι λιγότερο από το μισό φορτίο από τις 16 kWh των μπαταριών στοChevrolet Volt (ή στο Opel Ampera) ώστε η αξιοπιστία τους να κρατήσει για τουλάχιστον διάστημα 10 ετών ή για απόσταση 240.000 km/h. Από την άλλη υπάρχουν κατασκευαστές όπως η Tesla που κάνουν διαφορετική χρήση των μπαταριών. Για παράδειγμα στο Tesla Roadster χρησιμοποιείται όλη η χωρητικότητα της μπαταρίας και όλο το φορτίο των 53 kWh με τίμημα να απολέσει το 30% της μέγιστης απόδοσης της μετά από περίπου μία πενταετία όταν το Volt ακόμη και μια δεκαετία θα διατηρεί το 100%. Φυσικά, αυτά στη θεωρία…
http://www.caroto.gr/