Ηλεκτρικές συνδεσμολογίες τριφασικών ηλεκτροκινητήρων Ηλεκτρικές συνδεσμολογίες τριφασικών ηλεκτροκινητήρων

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Ηλεκτρικές συνδεσμολογίες τριφασικών ηλεκτροκινητήρων

 

Ηλεκτρικές συνδεσμολογίες τριφασικών ηλεκτροκινητήρων

 Τάση δικτύου

3 Ν 220V / 380V 50 Hz


1 N 220V 50 Hz








Τριφασικό κινητήρα με σύνδεση αστέρα-τριγώνου (σύνδεση αστέρα)





Τριφασικό κινητήρα με σύνδεση αστέρα-τριγώνου (σύνδεση τριγώνου)


ακροδέκτες (δεξιόστροφη φορά περιστροφής)


τερματικό σανίδες (αριστερόστροφα αίσθηση περιστροφής)


ακροδέκτες (δεξιόστροφη φορά περιστροφής)


(αριστερόστροφα αίσθηση περιστροφής)


Τριφασικό κινητήρα με διακόπτη τύμπανο για δεξιόστροφα και αριστερόστροφα περιστροφή


Τριφασικό κινητήρα με συλλέκτη μοχλό για την εκκίνηση αστέρα-τριγώνου


Τριφασικό κινητήρα με διακόπτη DRAM για εκκίνηση αστέρα-τριγώνου


Τρεις φάσης (ρότορας δακτύλιο ολίσθησης) κινητήρα με εκκινητής ρότορα σε σύνδεση αστέρα


Τρεις φάσης (ρότορας δακτύλιο ολίσθησης) κινητήρα με εκκινητής ρότορα σε σύνδεση τριγώνου και το τύμπανο ελεγκτή για δεξιόστροφα και αριστερόστροφα περιστροφή


Τριφασικό κινητήρα με διακόπτης προστασίας κινητήρα για τη χαμηλή τάση ενεργοποίησης, θερμική ενεργοποίηση και μαγνητική ενεργοποίησης


Τρεις φάσης (ρότορας δακτύλιο ολίσθησης) κινητήρα με μίζα ρότορα και διακόπτης προστασίας κινητήρα για χειροκίνητη και μαγνητική ενεργοποίησης


Τριφασικό κινητήρα με διακόπτη ελέγχου αναγνωρίζοντας και διακόπτης προστασίας κινητήρα



Κινητήρα φάση Dahlander αλλαγής πόλων σύνδεση - Τρεις


Τριφασικός κινητήρας "με Dahlander αλλαγής πόλων σύνδεση"


Τριφασικό κινητήρα σε "αντίστροφη Dahlander αλλαγής πόλων σύνδεση"







Rotor-τρέφονται τριφασικό κινητήρα shunt-πληγή του συλλέκτη





Τριφασικό κινητήρα στο ηλεκτρικό δίκτυο μονοφασικό (Α)


Τριφασικό κινητήρα στο ηλεκτρικό δίκτυο μονοφασικό (Β)

εξηγήσεις στο διάγραμμα καλωδίωσης
γ 1 λειτουργικό πυκνωτή, γ 2 πυκνωτή εκκίνησης

Συχνά είναι απαραίτητο να συνδεθεί τριφασικός κινητήρας  σε δίκτυο μονοφασικό.

 Στο πλαίσιο αυτό, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα μειονεκτήματα. Η ονομαστική ισχύς (βλέπε πινακίδα τύπου) θα μειωθεί στο 80% έως 65%.

Η ονομαστική ροπή θα μειωθεί στο 30%.

Η έξοδος ή η ισχύς μπορεί να υπολογιστεί σύμφωνα με την ακόλουθη εξίσωση:



C = χωρητικότητα του πυκνωτή σε μF
P = ισχύς σε kW
U = Τάση σε V
f = συχνότητα

Τα ακόλουθα κατά προσέγγιση τιμές μπορεί να υποτεθεί κατά τη σύνδεση με εναλλασσόμενο ρεύμα μονοφασικού 220 V:

Ισχύς (kW)
Χωρητικότητα του πυκνωτή
0,10
7
1.00
50
2.00
100






Τριφασικός κινητήρας της σειράς του συλλέκτη

1 θέση OFF
2 έναρξης, λειτουργίας
3 πέδησης



Κινητήρα πυκνωτή Μονοφασική βοηθητικό φάση



Κινητήρα άπωση



Ward-Leonard ελέγχου ρύθμισης της ταχύτητας με χαμηλές απώλειες σε κινητήρα συνεχούς ρεύματος (Γενική διάγραμμα καλωδίωσης)