Αυτόματη Αλλαγή Φοράς Περιστροφής Μονοφασικού Κινητήρα Αυτόματη Αλλαγή Φοράς Περιστροφής Μονοφασικού Κινητήρα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Αυτόματη Αλλαγή Φοράς Περιστροφής Μονοφασικού Κινητήρα






Στο εσωτερικό των μονοφασικών κινητήρων υπάρχουν δύο σύνθετα πηνία. Αυτά τα ονομάζουμε κύριο και βοηθητικό.





Το κύριο αποτελείται από λίγες σπείρες, χοντρό σύρμα και έχει μικρότερη ωμική αντίσταση.


Το βοηθητικό αποτελείται από πολλές σπείρες μικρότερης διατομής και έχει μεγάλη ωμική αντίσταση.

Σε σειρά με το βοηθητικό συνδέουμε ένα πυκνωτή ο οποίος δημιουργεί διαφορά φάσης στα ρεύματα που διαρρέουν τα δύο πηνία.


Αυτό σε συνδιασμό και με το ότι τα δύο πηνία έχουν τοποθετηθεί στο εσωτερικό του κινητήρα σε απόσταση 90 μοίρες δημιουργεί περιστρεφόμενο μαγνητικό πεδίο.

Αυτό με τη σειρά του δημιουργεί επαγωγικά ρεύματα στον βραχυκυκλωμένο δρομέα.

Όταν έχουμε ρευματοφόρους αγωγούς (δρομέας) μέσα σε μαγνητικό πεδίο (στάτης) τότε αναπτύσσονται δυνάμεις (Laplace) οι οποίες περιστρέφουν τον δρομέα.
 Δείτε μια εφαρμογή αυτοματισμού με την αναλογική συνδεσμολογία και  συνδεσμολογία με PLC