Οι ηλεκτροκινητήρες με φρένο Οι ηλεκτροκινητήρες με φρένο

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Οι ηλεκτροκινητήρες με φρένο



Οι ηλεκτροκινητήρες με φρένο, είναι σχεδιασμένοι σύμφωνα με πρότυπα IEC,είναι κλειστού τύπου με ψύκτη ανεμιστήρα,ασύγχρονοι τριφασικοί βραχυκυκλωμένοι δρομείς με επιπλέον ηλεκτρομαγνητικό φρένοDC ή AC



Έχουν πολλά πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένων συμπαγή δομή,υψηλή απόδοση,
μεγάλη ροπή εκκίνησης, Άμεση πέδησης,εξαιρετική απόδοση,χαμηλό θόρυβο,χαμηλή δόνηση.

Έχει ένα μοχλό απελευθέρωσης του φρένου που επιτρέπει τη λειτουργία τόσο χειροκίνητα όσο και ηλεκτρικά και είναι εύκολο στη χρήση.




Οι ηλεκτροκινητήρες με φρένο ειναι κατάλληλα για μηχανήματα που απαιτεί άμεση πέδησης.




Λειτουργία,συχνή εκκίνηση και αποφυγή ολίσθησης, όπως τα μηχανήματα ανυψώσεως,μηχανήματα μεταφοράς, μηχανήματα συσκευασίας,μηχανήματα τροφίμων, μηχανήματα εκτύπωσης ,ύφανσης και μειωτήρες.



ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΦΡΕΝΟΥ

Ο δίσκος φρένου συναρμολογείται στο άκρο του άξονα του ηλεκτροκινητήρα.

Όταν η ισχύς παρέχεται στον κινητήρα, το φρένο αρχίζει επίσης να λειτουργεί. Η μαγνητική δύναμη απορροφά τον οπλισμό και πιέζει τα ελατήριο.

Έτσι ο δίσκος αποσυνδέεται του οπλισμού και τότε ο κινητήρας αρχίζει να περιστρέφεται ομαλά .
Όταν η παροχή ρεύματος διακοπεί,δεν ασκείται μαγνητική δύναμη και ο οπλισμός ωθείται από το ελατήριο, συμπιέζει το δίσκο του φρένου, δημιουργώντας έτσι μια δράση πέδησης.

Τα ηλεκτρικά φερμουίτ
Τα πιο σύγχρονα συστήματα μηχανικής πέδης περιέχουν αντί για σιαγόνες και τύμπανο, συστήματα με ελατήρια και δίσκους τριβής (fermouit) και ο ηλεκτρομαγνήτης μπορεί να είναι AC ή DC. Επίσης έχουν και μοχλό απελευθέρωσης του φρένου.








Στο παραπάνω βίντεο βλέπουμε την λειτουργία των ηλεκτρικών φερμουίτ .