Ηλεκτρική σύνδεση αυτόματης αυλόπορτας Ηλεκτρική σύνδεση αυτόματης αυλόπορτας

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Ηλεκτρική σύνδεση αυτόματης αυλόπορτας




Πίνακας τηλεχειρισμού πολλαπλών λειτουργιών με ενσωματωμένο δέκτη κατάλληλος για μηχανισμούς ανοιγόμενων αυλοθυρών και γκαραζοπορτών.




Παροχή ρεύματος

Η τροφοδοσία ρεύματος πρέπει να είναι από ξεχωριστή γραμμή, με δική της διάταξη ασφαλείας στον πίνακα παροχής ρεύματος και σωστή γείωση.

Στη γραμμή αυτή δεν συνδέουμε καμία άλλη συσκευή.
Η απαιτούμενη διάταξη ασφαλείας στον πίνακα ρεύματος (ασφάλεια) είναι διπολικός Διαφορικός Διακόπτης Εντάσεως (ΔΔΕ -  ρελέ διαρροής ή ρελέ διαφυγής όπως συνηθίζουν να τον αποκαλούν ) με ονομαστική ένταση λειτουργίας 10A και όριο ενεργοποίησης 30 mA .
 Σημειώστε ότι, με βάση το εθνικό πρότυπο ΕΛΟΤ HD 384 (παρ. 471.2.3), επιβάλλεται η χρήση ΔΔΕ για εγκαταστάσεις που επεκτείνονται εκτός του κτιρίου.
Η ελάχιστη διατομή του καλωδίου τροφοδοσίας με ρεύμα είναι 3×1.5 mm² (φάση, ουδέτερος &γείωση).

Συνδεσμολογία
 
Η ηλεκτρική συνδεσμολογία  θα πρέπει να γίνει από αδειούχο ηλεκτρολόγο....


Κίτρινοπράσινο: Κατευθείαν στην γείωση της παροχής.
Γκρί ή Μπλέ: 
Στην επαφή MOTOR-1, COM.
Μαύρο και Καφέ: Στις επαφές MOTOR-1, OP
 και MOTOR-1, CL.
 Από τα δύο αυτά καλώδια, εκείνο που αντιστοιχεί στην κίνηση ανοίγματος πρέπει να συνδεθεί στην επαφή MOTOR-1, OP και εκείνο που αντιστοιχεί στην κίνηση κλεισίματος πρέπει να συνδεθεί στην επαφή MOTOR-1, CL.
 Επίσης, μεταξύ των επαφών MOTOR-1, OP και MOTOR-1, CL, πρέπει να συνδεθεί ο πυκνωτής του μηχανισμού.
Δεύτερος μηχανισμός:
Κίτρινοπράσινο: Κατευθείαν στην γείωση της παροχής.
Γκρί ή Μπλέ: Στην επαφή MOTOR-2, COM.
Μαύρο και Καφέ: Στις επαφές MOTOR-2, OP και MOTOR-2, CL. Από τα δύο αυτά καλώδια, εκείνο που αντιστοιχεί στην κίνηση ανοίγματος πρέπει να συνδεθεί στην επαφή MOTOR-2, OP και εκείνο που αντιστοιχεί στην κίνηση κλεισίματος πρέπει να συνδεθεί στην επαφή MOTOR-2, CL. Επίσης, μεταξύ των επαφών MOTOR-2, OP και MOTOR-2, CL, πρέπει να συνδεθεί ο πυκνωτής του μηχανισμού.


Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι οι συνδέσεις των μηχανισμών έχουν γίνει σωστά (ακόμη και εάν το εγχειρίδιο του κατασκευαστή υποδεικνύει πιο χρώμα αγωγού αντιστοιχεί σε ποια κίνηση. Η διαδικασία έχει ως εξής:


Αποσυνδέουμε τον πίνακα από το ρεύμα.
Κάνουμε την σύνδεση των μηχανισμών όπως παραπάνω. Εάν δεν γνωρίζουμε ποιό χρώμα αγωγού (μαύρο ή καφέ) αντιστοιχεί σε ποια κίνηση, κάνουμε μία τυχαία σύνδεσή τους.

 Για παράδειγμα:
Μηχανισμός #1, μαύρος αγωγός: επαφή MOTOR-1, OP
Μηχανισμός #1, καφέ αγωγός: επαφή MOTOR-1, CL
Μηχανισμός #2, καφέ αγωγός: επαφή MOTOR-2, OP
Μηχανισμός #2, μαύρος αγωγός: επαφή MOTOR-2, CL
Αποσυμπλέκουμε (ξεμπλοκάρουμε) τους μηχανισμούς ώστε να μπορούν τα θυρόφυλλα να κινηθούν με το χέρι.
Φέρνουμε κάθε θυρόφυλλο σε ενδιάμεση θέση (μισάνοιχτο).
Συμπλέκουμε (μπλοκάρουμε) τους μηχανισμούς ώστε να μπορούν οι μηχανισμοί να τα κινήσουν.
Συνδέουμε τον πίνακα με το ρεύμα. Ο πίνακας θα ενεργοποιηθεί και την οθόνη πρέπει να εμφανίζεται ή ένδειξη - - -, δηλαδή τρεις οριζόντιες παύλες.
Πατάμε μία μόνο φορά το μπουτόν ή το τηλεχειριστήριο πλήρους ανοίγματος, και το αφήνουμε. Η οθόνη πρέπει να δείχνει την ένδειξη oP.
Παρατηρούμε εάν τα μπράτσα θυρόφυλλα ανοίγουν (σωστό) ή κλείνουν (λάθος).
Πατάμε το μπουτόν όσες φορές χρειάζεται ώστε να σταματήσουν τα θυρόφυλλα να κινούνται.


Εάν όταν και τα δύο θυρόφυλλα έκαναν την σωστή κίνηση (άνοιγμα της θύρας) τότε όλα είναι καλά. Αλλιώς, εναλλάσσουμε τον μαύρο και τον καφέ αγωγό για κάθε μηχανισμό που έκανε λάθος κίνηση και επαναλαμβάνουμε την δοκιμή