Ρελέ τάσης και έντασης ενος συμπιεστή Ρελέ τάσης και έντασης ενος συμπιεστή

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Ρελέ τάσης και έντασης ενος συμπιεστή



 

Τα ρελέ έντασης χρησιμοποιούνται σε μικρές μονάδες μέχρι και 3/4 του ΗΡ.
Αποτελούνται από ένα πηνίο του οποίου τα άκρα συνδέονται εν σειρά στην κυρία περιέλιξη του ηλεκτροκινητήρα, έτσι ολόκληρη η ένταση τροφοδότησης της κύριας περιέλιξης περνάει μέσα από το πηνίο του ρελέ,άρα το μαγνητικό πεδίο που αναπτύσσεται στο πηνίο του ρελέ είναι ανάλογο της έντασης που αναπτύσσεται στην κυρία περιέλιξη.





Οι επαφές των ρελέ έντασης είναι πάντα ανοικτές κλείνουν μόνο κατά την εκκίνηση του ηλεκτροκινητήρα για να τροφοδοτήσουν την βοηθητική. Το κλείσιμο των επαφών επιτυνχάνεται αποτο μαγνητικό πεδίο που αναπτύσεται στο πηνίο του ρελέ κατά την εκκίνηση,για να ασκηθεί η ροπή στρέψης και η δύναμη της αδράνειας απο την ακινησία στην οποία βρίσκεται.

Η μεγάλη τιμή της έντασης εκκίνησης δημιουργεί ισχυρό μαγνητικό πεδίο στο πηνίο του ρελέ ικανό να έλξει τις επαφές του ρέλε και να συνδέσει στο κύκλωμα την περιέλιξη εκκίνησης.
 Με την αύξηση όμως των στροφών λειτουργίας και αφού έχει νικηθή η αδράνεια αλλά και η πρώτη αντίσταση ροπής στρέψης πέφτει η ένταση αλλά και η ικανότητα του μαγνητικού πεδίου του πηνίου το οποία δεν μπορεί να συγκρατήσει άλλο τις επαφές κλειστές. Έτσι οι επαφές ανοίγουν και θέτουν εκτός την βοηθητική περιέλιξη.

Το άνοιγμα των επαφών του ρελέ γίνεται με δύο τρόπους.

α) με το βάρος των ίδιων των επαφών
β) με την βοήθεια ελλατηριου

Τα ρελέ της πρώτης κατηγορίας πρέπει να τοποθετούντα πάντα σε ορισμένη θέση που προβλέπεται απο τον κατασκευαστή.Το άνω μέρος του ρελέ αυτού του είδους σημειώνεται με την λέξη ''ΤΟΡ'' ή '' UP '' ή έχει τόξο που δείχνει πιο είναι το πάνω μέρος του ρελέ αυτού του τύπου.

ΡΕΛΕ ΤΑΣΗΣ


Τα ρελέ τάσης χρησιμοποιούνται σε μονάδες ψύξης και κλιματισμού μεγαλύτερες του 1/2 ΗΡ. Αποτελούνται απο ένα πηνίο τα άκρα του οποίου συνδέονται παράληλα προς την βοηθητική περιέλιξη,έτσι η τάση που επικρατεί στην βοηθητική επικρατεί και στα άκρα του πηνίου του ρελέ.

Οι επαφές του ρελέ τάσης είναι κανονικά κλειστές αντίθετα με τις επαφές του ρελέ έντασης.Το γεγονός αυτό είναι πολύ μεγάλο πλεονέκτημα των ρελέ τάσης γιατί το υψηλής τιμής ρεύμα εκκίνησης βρίσκει ελεύθερη δίοδο προς την βοηθητική περιέλιξη χωρίς να δημιουργεί σπινθήρα (ΑΡΚ) που θερμαίνει και καταστρέφει τις επαφές. 

Όσο αυξάνονται οι στροφές στον κινητήρα τόσο αυξάνεται και η παραγόμενη αντιηλεκτρεγερτική δύναμη στη περιέλιξη εκκίνησης. Οταν ο κινητήρας πάρει το 85% των στροφών του περίπου.τότε η τάση στα άκρα της βοηθητικής και στο πηνίο του ρελέ,(σαν παράλληλα κυκλώματα)είναι περίπου 2.5 φορές μεγαλύτερη από την τάση του δικτύου και αναπτύσσει μαγνητικό πεδίο ικανό να έλξει τον διακόπτη των επαφών λειτουργίας.

Το ρελέ τάσης παραμένει οπλισμένο και με την βοηθητική εκτός όση ώρα λειτουργεί ο κινητήρας χωρίς διακοπή λόγω του επαγωγικού ρεύματος που δημιουργείται στην βοηθητική περιέλιξη και στο πηνίο του ρελέ.

Οταν σταματήσει ο κινητήρας οι επαφές έρχονται πάλι στην κλειστή θέση έτοιμες για μια νέα εκκίνηση.Αν καεί το πηνίο του ρελέ τάσης,και τότε ο κινητήρας θα εκκινήσει,αλλά η βοηθητική περιέλιξη και ο πυκνωτής εκκίνησης θα παραμείνουν στο κύκλωμα και μετά την εκκίνηση,με αποτέλεσμα την καταστροφή του πυκνωτή εκκίνησης ή και ακόμα της ίδιας της βοηθητικής περιέλιξης του κινητήρα.







Ρελέ Τάσεως Γενικής χρήσεως PR90 SUPCO

Αντικαθιστά επακριβώς όλα τα ρελέ τάσεως για κομπρεσσέρ από 110 έως 270 VAC. Μονοφασικά έως και 5 ίππους. Με τα μοναδικά του χαρακτηριστικά αντικαθιστούν χιλιάδες εργοστασιακά μοντέλα χωρίς να χρειάζετε να τοποθετηθούν σε ειδική θέση και με μία βάση που ταιριάζει για όλα.




Ρελέ Τάσεως General Electric

Τύπος : 3ΑΡΡ3-Α5C2
Volts : 208 / 230
HP : 1/2, 3/4, 1
Tάση Έλξεως : 278 - 360
Τάση Διακοπής : 35 - 77
Ρελέ Τάσεως με δυνατότητα ρύθμισης του επιθυμητού βολτάζ. APR5 SUPCO.


Ένα μοναδικό ρελέ επιτρέπει την αντικατάσταση χιλιάδων ρελέ τάσεως οποιουδήποτε βολτάζ. 

Από 130 έως 370. Αντικαθιστά ρελέ με 5 επαφές ή και με 3 επαφές. Το πατενταρισμένο ηλεκτρονικό του κύκλωμα παρέχει επίσης επιπλέον προστασία του κινητήρα.


MP3 Προστασία τριφασικών κινητήρων.
Προστατεύει τους κινητήρες και προλαβαίνει καψίματα.
Αποσυνδέει αμέσως τον κινητήρα σε περίπτωση απώλειας μίας ή περισσοτέρων φάσεων.
Επιτρέπει στον κινητήρα να εκκινήσει μόνο όταν και οι 3 φάσεις είναι ενεργοποιημένες.
Επαφή N.O. 15 Amp & 250 VAC.
SPP5TD & SPP6TD
Συνδυασμός προστασίας compressor.

το είδα εδώ