Η Εφαρμογή MySchneider App Η Εφαρμογή MySchneider App

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Η Εφαρμογή MySchneider App

  
 
Με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας για τους ηλεκτρολόγους, τους διανομείς, τους κατασκευαστές πινάκων και πολλά ακόμα κανάλια πελατείας της, η Schneider Electric, διαθέτει δωρεάν το εργαλείο εξυπηρέτησης των πελατών της για έξυπνες συσκευές,την εφαρμογή mySchneider app.


Διαθέσιμη δωρεάν για download σε συσκευές iOS και Android, η εφαρμογή mySchneider app προσφέρει εργαλεία παραγωγικότητας και βελτίωσης σε τρεις τομείς: Εξατομικευμένες Υπηρεσίες,

 Εξυπηρέτηση Self–service 24/7 και Επικοινωνία με τη Schneider Electric.

Συνδεθείτε στο mySchneider app: έχετε ερωτήσεις, έχετε και απαντήσεις
Οι χρήστες της εφαρμογής mySchneider app μπορούν να ζητήσουν βοήθεια σχετικά με προϊόντα και τεχνικές πληροφορίες, είτε μέσω ζωντανής σύνδεσης  με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, η οποία γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού, είτε χρησιμοποιώντας την πρακτική επιλογή "call me back".

 Σε διαφορετική περίπτωση, σχόλια ή ερωτήματα μπορούν να υποβάλλονται γραπτώς μέσω της ενσωματωμένης φόρμας επικοινωνίας.

Η κάθε επιλογή προσφέρει ένα ευρύ φάσμα από βασικές λειτουργίες.

- Χρησιμοποιήστε το ενσωματωμένο barcode/QR code για να καταχωρήσετε τα προϊόντα σας, για να παρακολουθείτε την εγκατεστημένη βάση σας και να λαμβάνετε ενημερώσεις.

- Εγγραφείτε στην εφαρμογή για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με επικαιροποιημένα τεχνικά έγγραφα, νέα των προϊόντων και πολλά ακόμα.
- Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία «Η Γωνία μου» για να έχετε ό, τι χρειάζεστε σε ένα μέρος. Δημιουργήστε λίστες αγαπημένων για προϊόντα, έγγραφα, FAQs καθώς και ειδοποιήσεις.
- Επιτρέψτε στην εφαρμογή mySchneider να σας προτείνει και άλλες χρήσιμες εφαρμογές της Schneider Electric μόλις αυτές καθίστανται διαθέσιμες. (Μόνο σε επιλεγμένες χώρες.)

- Παρακολουθείστε τις παραγγελίες σας, αποκτήστε πρόσβαση σε τιμές και διαθεσιμότητα προϊόντων και δείτε πληροφορίες σχετικά με το χρόνο παράδοσης των προϊόντων. (Μόνο για εγγεγραμμένους διανομείς σε επιλεγμένες χώρες.)Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρμόσουν τις πληροφορίες και τις επιλογές που χρησιμοποιούν για να ταιριάζουν καλύτερα σε συγκεκριμένες ανάγκες της εργασίας τους. Με την εγγραφή ως χρήστης στο mySchneider app ο επαγγελματίας έχει πρόσβαση σε πρόσθετες λειτουργίες, όπως ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο, παρακολούθηση των παραγγελιών, τιμοκαταλόγους και διαθεσιμότητα προϊόντων.

Η βοήθεια είναι πάντα διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο με self–service επιλογές, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας για προϊοντική αναζήτηση με βάση το όνομα ή τον κωδικό προϊόντος, λήψη πληροφοριών προϊόντων με σάρωση των κωδικών QR ή ακόμα και ανάκτηση τεχνικών πληροφοριών.

Για συσκευές iOS κάντε κλικ εδώ.

Για συσκευές Android κάντε κλικ εδώ.