Πως λειτουργεί ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος Πως λειτουργεί ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Πως λειτουργεί ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος


 

Το πρώτο σιδηροδρομικό όχημα το οποίο κινούνταν με ηλεκτρισμό κατασκευάστηκε το 1834 αλλά τα παλιά αυτά ηλεκτρικά οχήματα τροφοδοτούνταν από μπαταρίες οι οποίες ήταν βαριές και απαιτούσαν συχνή φόρτιση .


 Σήμερα οι ηλεκτρικές αμαξοστοιχίες δεν έχουν σύστημα τροφοδοσίας πάνω σε αυτές και λαμβάνουν ισχύ από καλώδια τα οποία βρίσκονται ψηλά πάνω από τις γραμμές (ΟΣΕ) ή από


 μια Τρίτη σιδηροτροχιά (ΗΣΑΠ).

 
Τα ηλεκτρικά τρένα είναι πιο οικονομικά από τα άλλα αρκεί η κυκλοφορία τους να είναι αρκετά πυκνή , για να ανταποκρίνεται στο κόστος εξηλεκτρισμού του σιδηροδρόμου


Με τον ηλεκτρισμό κινούνται και τα μαγνητικά τρένα (MagLev , magnetic levitation = μαγνητική αιώρηση) τα οποία είναι τα ταχύτερα σιδηροδρομικά οχήματα και κινούνται σε στρώμα αέρα και σε υπερυψωμένη τσιμεντένια μονή .

Στην παρακάτω σας εχω δύο πτυχίακες εργασίες με θέμα την ηλεκτροκίνηση ενος τραίνου .....
Η πρώτη πτυχιακή εργασία του ΜΙΧΆΛΗ ΜΙΧΑΛΟΥ μας αναλύει τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης σε ένα ηλεκτροκίνητο  τραίνου.

Και η δεύτερη αναλύει τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο του ΗΣΑΠ




Και εδώ είναι την δεύτερη  πτυχιακή εργασία του
ΠΛΙΑΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ   που αφορά την περιγραφή του ηλεκτρικού τραίνου ΗΣΑΠ .
κάντε κλίκ στον συνδέσμο για την διαβάσετε....