Το ξενοδοχείο hi-tech Το ξενοδοχείο hi-tech

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Το ξενοδοχείο hi-tech

 

Νέες καινοτόμες υπηρεσίες που συμβαδίζουν με τις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη, επεξεργάζεται το επιτελείο του μεγάλου ξενοδοχειακού ομίλου της Starwood.


Εκτός από το ρομπότ-μπάτλερ και την τεχνολογία ψηφιακού τσεκ ιν στο δωμάτιο, τα οποία βρίσκονται ήδη σε δοκιμαστική λειτουργία σε ξενοδοχεία του ομίλου, καινοτόμες ιδέες όπως η ηλεκτρονική ξενάγηση του επισκέπτη στο δωμάτιο, ο προγραμματισμός του πρωινού ξυπνήματος με καφέ ή μουσική της προτίμησής του, οι έξυπνοι καθρέφτες και το ηλεκτρονικό βιβλίο συνταγών, φαίνεται πως έχουν βρεθεί στο επίκεντρο των συζητήσεων.

Δεδομένου ότι τα iPhone παίζουν αποφασιστικό ρόλο στην είσοδο στο δωμάτιο χωρίς κλειδί (ψηφιακό τσεκ ιν που ήδη δοκιμάζεται σε ξενοδοχεία), δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι εφαρμογές για κινητά έχουν κεντρική θέση σε αυτές τις ιδέες.

Αντιμετωπίζουμε αυτές τις βελτιώσεις ως έναν τρόπο να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό, επισημαίνει ο επικεφαλής επιλεγμένων brand του ομίλου, Brian McGuinness. Οι βελτιώσεις αυτές, όπως είπε, είναι κουλ και έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα της εμπειρίας διαμονής στο ξενοδοχείες, μερικές με αναμενόμενο τρόπο και άλλες με έναν εντελώς αναπάντεχο τρόπο.

O McGuinness αρνήθηκε να αποκαλύψει αν αυτές οι αναβαθμίσεις θα λανσαριστούν άμεσα.

Όπως συμβαίνει με τα στάνταρ των brand, μόλις οι βελτιώσεις λανσαριστούν, γίνονται μέρος του πρωτότυπου το οποίο ακολουθούν όλα τα νέα ξενοδοχεία. Αυτό σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες θα είναι υπεύθυνοι για τη χρηματοδότησή τους μόλις οι καινοτομίες αυτές παραχθούν, τονίζει ο McGuinness.
 
Στόχος είναι ο επισκέπτης του Aloft στη Silicon Valley να μπορεί να βρει τις ίδιες υπηρεσίες κατά το τσεκ ιν στο Aloft της Νέας Υόρκης, είπε.

Διαβάστε μερικές από τις σημαντικότερες καινοτόμες ιδέες που συζητά η Starwood:

1. Hλεκτρονικό μήνυμα υποδοχής

Aφου ο επισκέπτης ανοίξει την πόρτα του δωματίου Aloft, δέχονται στο κινητό τους ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα καλωσορίσματος, που τους ξεναγεί στα βασικά χαρακτηριστικά του δωματίου.

Έχει σχεδιαστεί ειδικά για όσους επισκέπτονται για πρώτη φορά το ξενοδοχείο, αλλά και για όσους έχουν ξαναμείνει σε αυτό, υπενθυμίζοντάς τους τις υπηρεσίες.

Η σύντομη παρουσίαση επιτρέπει στους επισκέπτες να επωφελούνται στο μέγιστο από την εμπειρία διαμονής τους.

Διευκρινιστικές ερωτήσεις υποβάλλονται στην υποδοχή.



2. Εξατομικευμένο ξύπνημα με καφέ

Έχουν παρέλθει οι ημέρες που οι επισκέπτες ξυπνούσαν το πρωί αυστηρά με το χτύπημα του τηλεφώνου, που έτσι κι αλλιώς ήταν αυτοματοποιημένο. Οι επισκέπτες του Aloft θα μπορούν να προγραμματίζουν την ώρα που θέλουν να τους σερβιριστεί ο καφές στο δωμάτιο. Αν το άρωμα του καφέ δεν είναι αρκετό για να τους ξυπνήσει, τότε μπορούν να προγραμματίσουν να τους ξυπνήσει η αγαπημένη τους μουσική.

Παρομοίως θα μπορούν να προγραμματίζουν εφέ φωτισμού στο δωμάτιο, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Το αυξανόμενο φως που προσομοιώνει την ανατολή του ηλίου είναι ένα παράδειγμα.

Οι αναβαθμίσεις αυτές ταιριάζουν στο προφίλ του σύγχρονου ταξιδιώτη, ο οποίος είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία και ενθουσιάζεται όταν ταξιδεύει και μπορεί να τη χρησιμοποιήσει, αναφέρει ο McGuinness. Τείνουν δε να προτιμούν τις εμπειρίες από τα υλικά αγαθά. Μια δεκαετία πριν το σπιτικό ντιζάιν ήταν στο επίκεντρο του σχεδιασμού των ξενοδοχείων, όμως αυτό σήμερα έχει αλλάξει.

3. Συνταγές σε μια οθόνη αφής

Όταν αρχικά η Starwood λάνσαρε το Element, ήταν τοποθετημένο ως πολυτελές brand παρατεταμένης διαμονής. Η τοποθέτηση αυτή συνεχίζεται, παρότι έκτοτε έχει εμπλουτιστεί στοιχεία αειφορίας και οικολογίας.
Συνεπώς, κάθε δωμάτιο διαθέτει πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα.

Ο McGuinness δίνει έμφαση σε ένα βιβλίο συνταγών τοποθετημένο στον τοίχο μέσα από οθόνη αφής.

 Για τους επισκέπτες που μένουν για πολλές ημέρες και επιθυμούν να μαγειρεύουν οι ίδιοι το φαγητό τους, το ψηφιακό αυτό βιβλίο θα προσφέρει χρήσιμες επιλογές μαγειρικής.

4. Επαναφόρτιση με άνεση

Οι επισκέπτες των Element θα είναι σε θέση να φορτίζουν τις συσκευές τους ενώ κάθονται κάτω από μια εξωτερική πολύχρωμη τέντα από ηλιακά πάνελ.

H αναβάθμιση αυτή γίνεται πιλοτικά στο αεροδρόμιο Element Dallas Fort Worth.

5. Έξυπνα πλακάκια δαπέδου

Τα πλακάκια που τοποθετούνται με τεχνολογία αναγνώρισης ραδιοκυμάτων θα εγκατασταθούν στο πάτωμα των δωματίων. Όταν οι επισκέπτες θα πατούν επάνω σε αυτά που βρίσκονται στις πλευρές του κρεβατιού, θα φωτίζουν τη διαδρομή μέχρι το μπάνιο, βοηθώντας τους να μη σκοντάφτουν στο σκοτάδι επάνω σε αντικείμενα.

6. Μεγάλες οθόνες τηλεόρασης από άκρη σε άκρη

Τα σχέδια των εκτελεστικών στελεχών των Four Points της Sheraton περιλαμβάνουν την εγκατάσταση 2 τηλεοράσεων επίπεδης οθόνης, η μία δίπλα στην άλλη, στον ίδιο τοίχο στα δωμάτια.

Για τους επισκέπτες που ταξιδεύουν μόνοι, οι τηλεοράσεις θα επιτρέπουν στο άτομο να βλέπει ταυτόχρονα 2 αθλητικές διοργανώσεις ταυτόχρονα.

Με τη χρήση ασύρματων ακουστικών, η αναβάθμιση θα επιτρέπει σε κάθε μέλος του ζευγαριού να παρακολουθήσει την ταινία της επιλογής του χωρίς να ενοχλεί τον άλλον.

7. Ψηφιακοί καθρέφτες

Οι καθρέφτες, έως το πάτωμα, στα δωμάτια των Four Points θα αρχίζουν να γίνονται πρωινή εφημερίδα όταν είναι ενσωματωμένοι με εφαρμογές αφής, παρουσιάζοντας τις ειδήσεις της ημέρας, τον καιρό και τα σκορ των αθλητικών αγώνων.

8. Το ρομπότ-μπάτλερ και το ηλεκτρονικό τσεκ-ιν


Το σύστημα ηλεκτρονικού τσεκ ιν (RFID) χωρίς κλειδί λανσάρεται στα ξενοδοχεία Aloft και Element.
Αν η απόκριση των καταναλωτών είναι θετική, θα εξαπλωθεί περαιτέρω στο χαρτοφυλάκιο της Starwood.

Επίσης, το ρομπότ-μπάτλερ (Botlr) της εταιρίας διανέμει οδοντόβουρτσες και επιπλέον πετσέτες στο πλαίσιο της δοκιμαστικής λειτουργίας του σε ξενοδοχεία Aloft στο Cupertino και το Newark της Καλιφόρνια.