11500-Τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών ΔΕΔΔΗΕ 11500-Τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών ΔΕΔΔΗΕ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

11500-Τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών ΔΕΔΔΗΕ


 


Το Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών θα λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες, από τις 07.00 έως τις 19.00.

Το Κέντρο θα παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΔΕΔΔΗΕ, ως Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ).


Το Τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500 λειτουργεί με αστική χρέωση και παρέχει τις ακόλουθες υπηρεσίες

Α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

1. ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ

• Αρχική ηλεκτροδότηση
• Εργοταξιακή παροχή
• Μονιμοποίηση εργοταξιακής παροχής
• Ενοποίηση – Διαχωρισμός Παροχών
• Ηλεκτροδότηση αυθαίρετων κατασκευών

2. ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ

• Επανασύνδεση
• Αλλαγή χρήστη παροχής
• Διακοπή ηλεκτροδότησης σε συνέχεια αιτήματος του πελάτη
• Αποσύνδεση & Επανασύνδεση λόγω οφειλών
• Επαύξηση – Μείωση ισχύος
• Αλλαγή χρήσης
• Αποξήλωση παροχής
• Επανατοποθέτηση μετρητή

3. ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ – ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΕΙΣ

• Μετρητής χαμηλής τάσης
• Στύλος, επίτονος
• Παρακείμενη γραμμή / παραλλαγή δικτύου
• Υποσταθμοί Διανομής

4. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ

• Τήξη ασφαλείας
• Σπασμένο τζαμάκι μετρητή
• Σφράγιση μετρητή
• Πτώση μικροαυτόματου

5. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ (ΥΔΕ)

6. ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ

7. ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ

8. ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ (ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ)

9. ΒΛΑΒΕΣ – ΣΥΜΒΑΝΤΑ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

10. ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ – ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ

• Επικινδυνότητα
• Τήρηση αποστάσεων ασφαλείας
• Λάμπες δημοτικού φωτισμού

11. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ (Κ.Ο.Τ) – ΕΥΑΛΩΤΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ - ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (Τ.Υ.Α) - ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ (ΔΩΡΕΑΝ ΡΕΥΜΑ)

12. ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

13. ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

14. AΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ


Β. ΑΙΤΗΜΑΤΑ

1. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ (ΚΟΤ)

2. ΥΠΟΔΟΧΗ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ

• Ενδείξεις τακτικής καταμέτρησης
• Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί έναντι λογ/σμός αντί εκκαθαριστικού
• Διόρθωση εκκαθαριστικού λογ/σμού
• Επίλυση απόρριψης για έκδοση λογαριασμού

3. ΕΚΚΡΕΜΗ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (Επανασύνδεση, Διαδοχή, Αίτηση Διακοπής κλπ)

4. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

5. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ