Κατά την εκκίνηση ενός τριφασικού κινητήρα ο χειρισμός μπορεί να είναι από μακριά και γιαυτό η εκκίνηση δεν γίνετε με την κλασική μπουτονιέρα αλλά με έναν διακόπτη η ασύρματα με μια εντολή ON-OFF ενός πομποδέκτη
 |
Σύστημα τηλεχειρισμού |
Το ηλεκτρικό κύκλωμα είναι ακριβώς το ίδιο με το αυτοματισμό εκκίνησης Υ-Δ με την διαφορά άτι δεν έχουμε τα Μπουτάν START-STOP και το ρεύμα του αυτοματισμού περνάει από έναν διακόπτη η μια επαφή ON-OFF και συνεχεία από το θερμικό του κυκλώματος.Με αποτέλεσμα όταν κλείνει κύκλωμα ο διακόπτης έχουμε την εκκίνηση Υ-Δ και όταν ανοίγει η επαφή το σταμάτημα του κινητήρα.
 |
Πίνακας αντλιοστασίου Υ-Δ με τηλεχειρισμό |
Όπως είπα και παραπάνω άτι για διακόπτη (εδώ είναι ένας περιστροφικός πίνακα )να έχουμε ένα ηλεκτροφλοτέρ ένα ανιχευτή ένα αισθητήρα και άλλα.