Συνδεσμολογία τριφασικού κινητήρα με αλλαγή περιστροφής Συνδεσμολογία τριφασικού κινητήρα με αλλαγή περιστροφής

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Συνδεσμολογία τριφασικού κινητήρα με αλλαγή περιστροφής




http://ilektroaytomatismoi.blogspot.gr
κάνε κλίκ για μεγέθυνση


Λίγα λόγια για τη λειτουργία του κυκλώματος

Ο Τριφασικός κινητήρας με το μπουτον START  (-) θα ενεργοποιηθεί το ρελε  ΚΜ5 που θα περιστρέψει  τον κινητήρα δεξιά .

Με τις βοηθητικές επαφές του ρελε  ΚΜ5 γίνεται η αυτοσυγκράτηση του πηνίου του ρελέ και παράλληλα κόβεται η τροφοδοσία του ρελε   ΚΜ6 .

Ενώ  όταν πατήσουμε το μπουτόν START(=) θα ενεργοποιηθεί το ρελε  ΚΜ6
 που θα περιστρέψει  το κινητήρα αριστερά γιατί έχουμε αντιστρέψει  τις  φάσεις του ρελέ.
Και με τις βοηθητικές επαφές του ρελε ΚΜ6 γίνεται η αυτοσυγκράτηση του πηνίου του ρελέ και παράλληλα κόβεται η τροφοδοσία του ρελε   ΚΜ5 .

Όταν πατήσουμε  το μπουτόν του STOP απενεργοποιούνται  και τα δυο ρελέ.


  Το σχέδιο του αυτοματισμού με διαφορετικά υλικά αλλά με την ίδια λειτουργία


http://ilektroaytomatismoi.blogspot.gr