Τι είναι η Εισαγωγή στο Ηλεκτρολογικό Marketing ? Τι είναι η Εισαγωγή στο Ηλεκτρολογικό Marketing ?

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Τι είναι η Εισαγωγή στο Ηλεκτρολογικό Marketing ?

 






Ο ηλεκτρολογικός κλάδος εξελίσσεται διαρκώς.

Νέες τεχνικές, νέες Νομοθετικές απαιτήσεις, νέες απαιτήσεις καταναλωτών.

Οι προσπάθειες εκπαίδευσης συνεχίζονται.
   


Φορέας Εκπαίδευσης: KAFKAS INSTITUTE of Training & Development

Εισηγητής
Σαρρής Γιώργος

Σήμερα δεν επαρκεί η δημιουργία σωστών και ασφαλέστερων -με βάση τα πρότυπα- ηλεκτρικών εγκαταστάσεων (μικρών ή μεγάλων, έξυπνων ή απλών). Οι ανάγκες και οι εξελίξεις της αγοράς όπως και ο ανταγωνισμός θέτουν νέες αυξημένες απαιτήσεις στους επαγγελματίες όλων των βαθμίδων που ασχολούνται με τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις.



 


Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες ηλεκτρολόγους όλων των βαθμίδων (Ηλεκτροτεχνίτες, Εργολήπτες Ηλεκτρολόγους, Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς) που ασχολούνται με ηλεκτρικές εγκαταστάσεις και θέλουν να αποκτήσουν ειδική γνώση και εφόδια για να πετύχουν μια καλύτερη θέση στην αγορά.

Το σεμινάριο αυτό διοργανώνεται με βασικό σκοπό τη δημιουργία ειδικής γνώσης και εμπειρίας marketing, για μια καλύτερη προσέγγιση των πελατών, για την καλύτερη ανάδειξη του ηλεκτρολογικού επαγγέλματος, για καλύτερους επαγγελματίες.

Η ύλη του σεμιναρίου προέρχεται από την πολύχρονη εμπειρία του εισηγητή σε θέματα ηλεκτρολογικού marketing, διαχείρισης ποιότητας, management στην αγορά ηλεκτρολογικού υλικού και εκπαίδευσης ηλεκτρολόγων όλων των βαθμίδων

.βασίζεται, επίσης, και σε γερμανικά στοιχεία και μεθόδους.

Στόχοι σεμιναρίου

Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα γνωρίζουν:


Πως θα έχουν περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες.

Μεθοδολογία για να δημιουργούν νέους πελάτες και να τους διατηρούν.

Πως θα δημιουργούν αποδοτικούς συνεργάτες.

Ιδέες για να αναπτύξουν καλύτερα την επιχείρηση τους.

Τεχνικές για να «πωλούν» τις ηλεκτρολογικές εργασίες τους καλύτερα. Πως θα αξιοποιούν αποτελεσματικότερα τις δυνατότητες της αγοράς.

Μεθόδους για να μπορούν να διατηρούν μια πορεία επιτυχίας.

Πως θα βελτιώνονται διαρκώς για να γίνονται καλύτεροι επαγγελματίες.

Περιεχόμενα σεμιναρίου Αυτοανάλυση και αυτογνωσία.

Ανάλυση συνηθειών εργασίας.

Ανάλυση κατανομής χρόνου.

Ανάλυση προσωπικών δυνατών και αδύνατων σημείων.

Ανάλυση επιχειρηματικών ηλεκτρολογικών δραστηριοτήτων.

Γενική κατάσταση της αγοράς ηλεκτρικών εγκαταστάσεων.

Ανταγωνισμός. Βαθμός ικανοποίησης πελατών.

Επιθυμητή εικόνα της επιχείρησης.

Αυτοοργάνωση και οργάνωση χρόνου.

Η επικοινωνία στην εργασία και στην επιχείρηση.

Οργάνωση εξυπηρέτησης πελατών.

Οργάνωση προσωπικού.

Οργάνωση της εικόνας της επιχείρησης.

Οργάνωση διαφήμισης.

Έλεγχος βαθμού επιτυχίας.

Έλεγχος διαμαρτυριών πελατών.
Έλεγχος τελικού αποτελέσματος και διατήρηση πορείας.

Πλεονεκτήματα για συμμετέχοντα

Δημιουργία και διατήρηση ευχαριστημένων, πιστών πελατών. Βελτίωση, ισχυροποίηση και παρουσίαση επαγγελματικού προφίλ.

Έγκαιρος εντοπισμός και αξιοποίηση νέων παραγωγικών ηλεκτρολογικών τομέων - εργασιών.

Αποφυγή κακοτεχνιών και ελλείψεων στις ηλεκτρολογικές εργασίες. Μείωση των μη παραγωγικών (νεκρών) χρόνων.


Μείωση του χρόνου αναζήτησης ηλεκτρολογικών υλικών και εργαλείων. Δημιουργία και υποκίνηση, αξιόπιστου και αποδοτικού προσωπικού. Έλεγχος και διατήρηση επαγγελματικής επιτυχίας.

Χορήγηση Πιστοποιητικού Συμμετοχής με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.


Τα νεα σεμινάρια για το 2016 είναι εδω