Είστε έτοιμοι να αλλάξετε πάροχο ρεύματος? Είστε έτοιμοι να αλλάξετε πάροχο ρεύματος?

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Είστε έτοιμοι να αλλάξετε πάροχο ρεύματος?

 


Από τον Οκτώβριο του 2015 η λιανική αγορά ρεύματος έχει ζωντανέψει με επίκεντρο πλέον τους οικιακούς και μικρούς επαγγελματικούς καταναλωτές που αποτελούν και την συντριπτική πλειοψηφία.

 Η εξέλιξη αυτή είναι ωφέλιμη για τον καταναλωτή. Υπολογίζεται ότι αν οι μισοί οικιακοί καταναλωτές άλλαζαν προμηθευτή σήμερα επιλέγοντας τον φθηνότερο, θα είχαν συνολικό όφελος μεγαλύτερο από 150 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο.

Το όφελος αυτό όμως για να κερδηθεί θα πρέπει ο καταναλωτής να επενδύσει χρόνο και προσπάθεια για να επιλέξει την καλύτερη γι αυτόν λύση από αυτές που προσφέρονται. Ορισμένοι από τους λόγους που κάνουν την σύγκριση δύσκολη είναι:
Η ανομοιογένεια των προσφορών όσον αφορά τον υπολογισμό της έκπτωσης, και οι μη ορατές σε πρώτο μάτι δεσμεύσεις. Οι εκπτώσεις δίδονται άλλες φορές σε ποσοστά, άλλες φορές σε τιμή μονάδος με αναφορές σε αριθμό "λογαριασμών" (που είναι συνήθως μηνιαίοι σε αντίθεση με την ΔΕΗ που είναι διμηνιαίοι). Συνήθως οι προσφορές συνοδεύονται από ελάχιστο χρόνο παραμονής του πελάτη στο συμβόλαιο.
   
Αυτό συνεπάγεται απώλεια μέρους του οφέλους από την προσφορά σε περίπτωση μη ανανέωσης με τον προσφέροντα προμηθευτή.

Η διαφορετική δομή των τιμολογίων (πάγιες χρεώσεις, κλίμακες κατανάλωσης) που διαφοροποιούν την ελκυστικότητα των προσφερόμενων τιμολογίων ανάλογα με την κατανάλωση αλλά και μεταξύ προμηθευτών.
Η σύγχυση στο θέμα των εγγυήσεων. Στην προσπάθεια να χαμηλώσουν το εμπόδιο στην αλλαγή που αποτελούν οι εγγυήσεις κατανάλωσης, οι προμηθευτές έχουν ο καθένας την δική του πολιτική την οποία μάλιστα αλλάζουν συχνά.
Οι όροι που καθορίζουν τη σταθερότητα ή όχι της τιμής

. Οι περισσότεροι προμηθευτές περιλαμβάνουν στις μακροσκελείς συμβάσεις (από 6.000 μέχρι 10,000 λέξεις) που υπογράφουν με τους πελάτες τους την περίφημη ρήτρα οριακής τιμής μέσω της οποίας περνούν (από ένα όριο και πάνω) τον κίνδυνο της χονδρικής αγοράς στους καταναλωτές.

Η συνεχής και απρόβλεπτη αλλαγή σε όλα τα παραπάνω. Οι προμηθευτές στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν γρήγορα πελατειακή βάση επιλέγουν διαφημιστικά μηνύματα που δεν είναι απόλυτα διαφανή και πολλές φορές οι υποσχέσεις που δίνονται δεν είναι ενσωματωμένες στους όρους των συμβάσεων που καλούνται οι καταναλωτές να υπογράψουν μέσω των ιστοσελίδων των ίδιων των προμηθευτών.
Και βέβαια η ποιότητα εξυπηρέτησης η οποία θα εξακριβωθεί μόνο μετά την αλλαγή προμηθευτή είναι όμως δυνατόν να προβλεφθεί από την συμπεριφορά του προμηθευτή κατά την διάρκεια της διαδικασίας αλλαγής.

Αν κρίνει κανείς από την εξέλιξη των αγορών στην Μεγάλη Βρετανία και στην Γερμανία, γρήγορα η αγορά θα ομογενοποιηθεί και η διαδικασία σύγκρισης και επιλογής θα γίνει πιο εύκολη

. Ο ανταγωνισμός θα επικεντρωθεί πλέον στην ποιότητα εξυπηρέτησης και την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας (τώρα που θα εγκατασταθούν και οι έξυπνοι μετρητές να δείτε τι έχει να γίνει).

 Μέχρι να γίνει αυτό όμως υπάρχει λύση.
 Το allazorevma.gr.

Γιατί να προτιμήσετε το allazorevma.gr
Είναι δωρεάν! Το κόστος της υπηρεσίας δεν επιβαρύνει τους χρήστες-καταναλωτές 
Καλύπτεται από τους Παρόχους με βάση προαιρετικές συμφωνίες για την πληρωμή προμήθειας για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας αλλαγής μέσω της ιστοσελίδας.



Προσφέρει τη δυνατότητα σύγκρισης όλων των τιμών σε ένα διαδικτυακό τόπο. Δεν χρειάζεται να χάνετε το χρόνο σας ψάχνοντας στους ιστότοπους όλων των Παρόχων για να συλλέξετε τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να αποφασίσετε την αλλαγή. Παρόμοιες συγκεντρωμένες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στον ιστότοπο της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας στους ακόλουθους συνδέσμους (Ενημέρωση καταναλωτών ,Τιμολόγια Παρόχων).

Είναι απλό! Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι τα στοιχεία ενός πρόσφατου εκκαθαριστικού λογαριασμού σας. Ακόμα όμως και να μην έχετε πρόσφατο λογαριασμό μπορείτε να έχετε μια εκτίμηση της εξοικονόμησης χρησιμοποιώντας τους μέσους όρους κατανάλωσης.

Δε συγκρίνει μόνο την τιμή αλλά και την ποιότητα! Θα σας παρουσιάσουμε την καλύτερη λύση για εσάς, όχι μόνο με βάση την τιμή, αλλά με ποιοτικές παραμέτρους, όπως η ευκολία στον τρόπο πληρωμής, ευνοϊκότερο υπολογισμό της προκαταβολής κλπ. το είδα εδω