279.Τό ηλεκτρικό βανάκι για επαγγελματίες 279.Τό ηλεκτρικό βανάκι για επαγγελματίες

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

279.Τό ηλεκτρικό βανάκι για επαγγελματίες


279.Τό ηλεκτρικό βανάκι για επαγγελματίες
Tην ολοκλήρωση της κατασκευής του πρώτου πλήρως λειτουργικού μοντέλου του ηλεκτρικού βαν «Deliver» από πλευράς της ευρωπαϊκής θυγατρικής της, Liberty Electric Cars, ανακοίνωσε η Green Automotive Company.

   
279.Τό ηλεκτρικό βανάκι για επαγγελματίες


Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2011, με σκοπό τη μείωση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος στις αστικές περιοχές κατά 40% μέσω του σχεδιασμού και της κατασκευής ενός ηλεκτρικού οχήματος για εμπορική χρήση, το οποίο συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκίνητων με τις ανάγκες που συνεπάγεται η κυκλοφορία εντός μιας πόλης.
  
279.Τό ηλεκτρικό βανάκι για επαγγελματίες
Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα βαν με μεικτό βάρος οχήματος 2,2 τόνων και φόρτο 700 κιλών, μία σειρά καινοτόμων χαρακτηριστικών για τον οδηγό και 18% αυξημένες δυνατότητες σε σχέση με τα αντίστοιχων διαστάσεων «συμβατικά» βαν. Το Deliver ενσωματώνει τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες ηλεκτροκίνητων οχημάτων, με κινητήρες εντός τροχών με δύο ταχύτητες και 80 πρισματικές κυψέλες Li-NMC για επέκταση της εμβέλειας και εξοικονόμηση ενέργειας.
 Ο φουτουριστικός σχεδιασμός του, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, αποσκοπεί σε μεγάλο βαθμό και στην υποβοήθηση του οδηγού, μειώνοντας τους χρόνους που απαιτούνται για την κίνηση μέσα στο όχημα και αυξάνοντας την ασφάλεια.
  
279.Τό ηλεκτρικό βανάκι για επαγγελματίες
Η ελάχιστη εμβέλεια του οχήματος είναι 100 χιλιόμετρα, και η μέγιστη ταχύτητά του τα 100 χλμ/ ώρα, καθιστώντας έτσι το Deliver μία ελκυστική πρόταση στον τομέα των ελαφρών οχημάτων εμπορικής χρήσης, που αναμένεται να είναι δημοφιλής σε ταχυδρομικές υπηρεσίες, σουπερμάρκετ κ.α. Το όχημα πέρασε από εκτεταμένες δοκιμές στο δοκιμαστικό κέντρο Aldenhoven, του RWTH Aachen.

Το όλο πρόγραμμα, όπως προαναφέρθηκε, έλαβε χρηματοδότηση από την Κομισιόν, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Πρωτοβουλίας «Πράσινων» Οχημάτων και συντονίζεται από το Institute for Automotive Engineering (ika) του RWTH Aachen. Στο πλαίσιό του συνεργάζονται εταιρείες όπως η Fiat, η Volkswagen, η Michelin κ.α.