Νεα ηλεκτρικά αυτοκίνητα Νεα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Νεα ηλεκτρικά αυτοκίνητα



Η μεγάλη πρεμιέρα της Volkswagen λοιπόν είναι διπλή και αφορά τα e-up! και e-Golf, τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των γνωστών «συμβατικών» up! και Golf. Διαθέτουν ηλεκτροκινητήρα - 82 ίππων (62 kW) το πρώτο και 115 ίππων (85 kW) το δεύτερο - και μπαταρίες λιθίου (χωρητικότητας 18,7 kWh και 24,2 kWh) που υπόσχονται αυτονομία 160 και 190 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται για λόγους οικονομίας στα 130 km/h για το e-up! και στα 140 km/h για το e-Golf, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτούνται 12,4’’ και 10,4’’ αντίστοιχα, επίδοση όχι απλά συγκρίσιμη, αλλά και καλύτερη από αυτή των βενζινοκίνητων (ή πετρελαιοκίνητων) εκδόσεων των μοντέλων.


Ενδιαφέρον έχει και το κόστος κίνησης που ανακοίνωσε η Volkswagen και είναι της τάξης των 0,03 ευρώ / χιλιόμετρο στη Γερμανία (3,02 ευρώ/100 km για το e-up! και 3,28 ευρώ/100 km για το e-Golf).

Σημειώνουμε ότι το e-up! που η Volkswagen διαφημίζει ως παγκόσμιο πρωταθλητή της οικονομίας θα κοστίζει 26.900 ευρώ, ενώ αναμένεται η τιμή του e-Golf, του οποίου οι πωλήσεις αναμένεται να αρχίσουν την άνοιξη.





Mercedes S 500 PLUG-IN HYBRID

Η τεχνολογία, τεχνολογία και το άλλοθι, άλλοθι. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τη Mercedes S 500 PLUG-IN HYBRID, αλλά και για όλα τα αντίστοιχου μεγέθους υβριδικά μοντέλα που λανσάρονται ως οικολογικές επιλογές, ξεχνώντας ότι μπορεί να καίει κανείς και να ρυπαίνει λιγότερο με ένα μικρότερο αυτοκίνητο.


Επί της τεχνολογικής ουσίας τώρα, το τρίτο κατά σειρά υβριδικό μοντέλο της εταιρίας, μετά την S 400 HYBRID και S 300 BlueTEC HYBRID επιτυγχάνει κατανάλωση μικτού κύκλου 3,0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές C02 69 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Αυτό, με την αξιοποίηση του ηλεκτροκινητήρα των 80 kW που χάρη στη νέα μπαταρία λιθίου επιτρέπει την οδήγηση με μηδενικούς ρύπους για απόσταση 30 χιλιομέτρων περίπου. Ο νέος V6 biturbo κινητήρας 3.0-λίτρων (245 kW/333 hp) δεν χρησιμοποιείται όμως μόνο για τη φόρτιση των μπαταριών, όπως συνήθως συμβαίνει στα γνωστά plug-in υβριδικά, αλλά μπορεί να μεταδώσει τη ροπή του απ’ ευθείας στον πίσω άξονα. 
Το λανσάρισμά του νέου μοντέλου στην αγορά έχει προγραμματιστεί για την επόμενη χρονιά.