Εκκίνηση ενός ασύγχρονου κινητήρα με δύο κατευθύνσεις περιστροφής(animation). Εκκίνηση ενός ασύγχρονου κινητήρα με δύο κατευθύνσεις περιστροφής(animation).

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

10/recent/ticker-posts

Εκκίνηση ενός ασύγχρονου κινητήρα με δύο κατευθύνσεις περιστροφής(animation).



Αυτό το διαδραστικό μας επιτρέπει να κατανοήσουμε τη λειτουργία της άμεσης εκκίνησης ενός κινητήρα με δύο κατευθύνσεις, και με  αυτοσυγκράτηση σε κάθε κατεύθυνσή του.
Για να μπει σε λειτουργία ο κινητήρας, πρέπει πρώτα να κλείσει το θερμομαγνητικό και ασφάλειες του αυτοματισμού .Εδω έχουμε το ρεύμα του αυτοματισμού να είναι στα 24V  όποτε  ασφαλίζουμε το πρωτεύον και το δευτερεύων τυλίγματα του μετασχηματιστή
και στη συνέχεια να πατηθεί το μπουτόν εκκίνησης (START)

Μπορεί να πατήσετε  το θερμομαγνητικό  τα μπουτόν, να ενεργοποιήσετε τις  ασφάλειες αυτοματισμού για να δείτε τι συμβαίνει στα ρελέ και στον κινητήρα, και στα LED





Εξήγηση λειτουργίας:

Για να μπει σε λειτουργία ο κινητήρας, πρέπει πρώτα να κλείσει το θερμομαγνητικό και ασφάλειες του αυτοματισμού
.Εδω έχουμε το ρεύμα του αυτοματισμού να είναι στα 24V  όποτε  ασφαλίζουμε το πρωτεύον και το δευτερεύων τυλίγματα του μετασχηματιστή 400V/24V



Εάν πιέσουμε το μπουτόν εκκίνησης S1 (περιστροφή δεξιά ) το πηνίο του ρελέ Κ1Μ διεγείρεται και τροφοδοτείται ο κινητήρας με την εξής σειρά: L1 με U , L2 με V και L3 με W. Την ίδια στιγμή ανοίγει η κλειστή επαφή 21 , 22 του ρελέ Κ1Μ (ηλεκτρική μανδάλωση ) που βρίσκονται σε σειρά με το πηνίο του ρελε Κ2Μ και έτσι αποκλείεται η περιστροφή αριστερά. Λειτουργεί η επαφή αυτοσυγκράτησης 13 , 14 Κ1Μ Για να μεταβούμε στην αριστερή περιστροφή πρέπει υποχρεωτικά να σταματήσουμε τον κινητήρα με το μπουτόν στάσης S2 και να επανέλθουμε στην αρχική κατάσταση

Δείτε το σε αυτόματη λειτουργία



. Πιέζοντας το μπουτόν εκκίνησης S2 (περιστροφή αριστερά. ) το πηνίο του ρελέ Κ2Μ διεγείρεται και τροφοδοτείται ο κινητήρας με την εξής σειρά: L1 με V , L2με U και L3 με W.( αλλαγή δύο φάσεων ) Την ίδια στιγμή ανοίγει η κλειστή επαφή 21 , 22 του ρελέ Κ2Μ (ηλεκτρική μανδάλωση ) που βρίσκονται σε σειρά με το πηνίο του ρελε Κ1Μ και έτσι αποκλείεται η περιστροφή δεξιά Λειτουργεί η επαφή αυτοσυγκράτησης 13, 14 Κ2Μ 
                                      Πάτα το για  την δραστική εικόνα